op weg naar Siem Reap - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marco meer - WaarBenJij.nu op weg naar Siem Reap - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marco meer - WaarBenJij.nu

op weg naar Siem Reap

Door: Marco van Meer

Blijf op de hoogte en volg marco

18 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Nadat de vergunningen er eindelijk waren zijn we 2 weken geleden begonnen met de bouw van de school te Kok Thnot Village. Via Skype en email heb ik veel vanuit Nederland kunnen regelen met So en Rachel (de oprichters van de school). Dankzij een fantieke groep Australiers, die ook veel geld voor de school hebben opgehaald, is de bouw al heel erg opgeschoten!! Dat kun je zien aan de foto's bij dit verslag. Verder kan ik ook al melden dat we al 513 inschrijvingen hebben! Nogmaals dank aan iedereen die op wat voor manier dan ook mee heeft geholen dit alles waar te maken!!
Nu zit ik nog op schiphol, dadelijk vlieg ik via Bangkok naar Siem Reap. Overmorgen zal ik bij het schooltje zijn!!!

groet Ko

• 19 Januari 2011 - 18:15

Jan En Corry Roovers:

Net even je verslagje gelezen en de foto´s bekeken, erg leuk. Volgens mij gaat het zo snel dat als jij daar aankomt je de gordijntjes kunt gaan maken.
    Een hele goede reis, en geniet van alles wat je doet en tegenkomt.
    Groetjes

• 20 Januari 2011 - 09:37

Gwenda & Joris:

Hey Marco,

Goed te horen dat de financiering nu de goede kant op gaat.
    Corné is zaterdag jouw kant op vertrokken. Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden. Zet 'm maar aan het werk hoor whahaaa grapje.
    Let je een beetje op hem?

Veel succes daar!

Grtjs Gwenda en Joris

• 20 Januari 2011 - 09:43

Eva:

Hee Ome Ko,

Wat geweldig dat je weer naar Cambodja gaat en wat super dat ze al zo ver zijn met de bouw!

Heel veel plezier en succes met het schooltje, geniet er volop van!

X Eva

• 20 Januari 2011 - 11:25

Henrique Savelsberg:

Véél plezier en succes Co! Het zat er deze week helaas niet meer in om elkaar te spreken. Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad. Groet, Henrique

• 20 Januari 2011 - 18:26

Ada En Jac Nuijten :

Hey Cootje,

Goede reis gehad? Wij wensen je in ieder geval veel succes en een hele goede tijd toe met het bouwen van de school!
    Als je Corné ziet, maak er samen maar wat van en veel plezier. Doe Corné en Rob de groeten.

Groetjes van ons

• 20 Januari 2011 - 18:35

Paula Van Caam:

hoi Marco, goeie reis gehad....
    heel veel succes met het bouwen van de school.'t Schiet al aardig op, en als het een beetje meezit kun je er zelf ook nog les in geven!
    Nog veel plezier en leer ze daar ook maar eens touwtrekken.....kunnen we misschien nog eens een uitwisseling doen.....ha ha.
    groetjes Paula

• 20 Januari 2011 - 18:50

Gerardschets:

eej Koow, Komt goed he met het schooltje. Super !! Goeie reis en veul plezier. grg

• 20 Januari 2011 - 19:48

Kees En Jolanda:

He Marco, wat ben je opeens snel weg. Was bij ons nog niet bekend hier. Misschien ben je inmiddels al gearriveerd, anders nog een hele goeie reis. Tot over een aantal weken. Met vriendelijke groeten.

• 20 Januari 2011 - 22:06

Mandy En Mark:

he co
    leuk hoor mooi werk
    succes!
    gr mark en mandy

• 21 Januari 2011 - 17:36

Peter Voesenek :

Hé Ko,kijk en let goed op want voor je 't weet ,sta ik achter je!

groetjes Peter,Dorine,Katie,Sien,Peer

• 22 Januari 2011 - 08:57

Eddy:

Ko , zoals we kunnen zien is er al een hele goede start gemaakt. Goed bezig.