BEDANKT!!! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van marco meer - WaarBenJij.nu BEDANKT!!! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van marco meer - WaarBenJij.nu

BEDANKT!!!

Door: Marco van Meer

Blijf op de hoogte en volg marco

08 November 2010 | Nederland, ettenleur

Zaterdag 6 nov hebben we het evenement touwtrekken en bierke voor school Cambodja gehad. Het was een heel gezellige dag/avond en er werd goed fanatiek touw getrokken. En nu komt er een stukje dat verdacht veel lijkt op wat ik zaterdag zei.....Bij deze wil ik iedereen (nogmaals) bedanken voor zijn of haar aanwezigheid, het sportieve fanatieke meedoen en de donaties. We gaan dit geld goed besteden en een mooie school bouwen. In januari en februari ga ik zelf naar Cambodja om dingen voor de school aan te kopen, mee te bouwen en hopelijk de eerste weken onderwijs mee op te starten. De voortgang van de school is te volgen via foto's bij manege Overbos, het gemeenschapshuis Liesbos en op deze site. Bij deze wil ik verder nog iedereen bedanken die dit evenement op welke manier dan ook mede heeft mogelijk gemaakt. In het bijzonder wil ik nog wat mensen noemen (excuses voor degenen die ik nu vergeet): manege Overbos, Corry vd List, Corry Roovers, Jeanne, Angela, Tineke, scheidsrechters, Peeke, PP, Koekjesclub, John, Gerrit, Diana, pa en ma, Boskapel, Joekels, omroeper Arno Renne, mede organisatoren Peter Voesenek, Corne v Sprundel en natuurlijk Theo vd List (die zelfs vanuit zijn vakantie op de Canarische eilanden nog belde!). Verder dank aan de sponsoren manege Overbos, Wim Renne, Piet Friet, cafe ut Krisje, bakkerij Lips, Gal&Gal de Leur, Twiddle Feet, cafe de Pastoor, Bo Cheveux, cafe de Griek, Edwin de Wit groentenhandel, cafe d´ouwe Brug, cafe d´n But, bekerpaleis Hoeven, camping de kleine Abtshoeve, schoenmaker vd Voort, Gebr Coremans, Havep, Sligro Reparateurke, Bloem en Passie, Greenery, Peter Voesenek klusbedrijf, JvM licht en geluid, Jagersrust.

uitslag touwtrekken

* Donaties (ook de gulle giften voor/tijdens/na het evenement) 1125,05
* Koekjesclub en jukebox Peter 135,22
* collectebus gemeemschapshuis Liesbos 140,05
TOTALE OPBRENGST 4419,02!!!

Indien iemand nog geld wil doneren kan dit op bankreknr 61.17.24.111 tnv stichting Pure! for kids ovv school So en Rachel. Over dit geld heb ik zelf zeggenschap en iom So+Rachel en Pure! wordt dit goed besteed.

Verder gaat ook mijn dank uit naar Stichting Homico. Zij hebben een zeer grote donatie toegezegd.

Namens de kinderen in Cambodja
AW Kohn!

De vliegende fotograaf (John) heeft de foto´s op de volgende website gezet: http://john-willem.jalbum.net/

groet Ko

gr mark en mandy

• 09 November 2010 - 08:30

Joost:

heej co,

was een goed feestje en bedankt.

gr Joost Schets

• 09 November 2010 - 22:07

Eddy En Wendy:

Super Co. Goed georganiseerd samen! Wat geweldig om in Cambodja hier veel mee te gaan doen. Super!!

Groetjes Eddy en Wendy

• 11 November 2010 - 09:30

Gwenda & Joris:

Hey Marco,

Ge-wel-dig, wat een opbrengst! Gefeliciteerd, het was ook een top evenement!

Succes!

Groetjes JOris en Gwenda

• 30 November 2010 - 12:00

Kim Janssen:

Hoi Marco,

Gelukkig heb ik dit goede nieuws net voordat ik naar Cambodja vertrok al vernomen... Volgens mij heb ik er echter nog niet naar jou toe op gereageerd... Fantastisch, good job! Echt te gek wat je hebt neergezet, en zo veel geld, top!

Veel groetjes,

PURE! Kim

P.S. Cambodja was weer erg bijzonder. Veel plezier jij met de voorbereidingen voor februari!