Ome Ko is in Vietnam! - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van marco meer - WaarBenJij.nu Ome Ko is in Vietnam! - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van marco meer - WaarBenJij.nu

Ome Ko is in Vietnam!

Door: Marco van Meer

Blijf op de hoogte en volg marco

19 Oktober 2007 | Vietnam, Can Tho

Zo het werd tijd, maar hier dan een berichtje van Ome Ko.
Ik zal nu even heel snel vertellen over mijn reis tot nu toe:
Do 11 okt / vr 12 okt :
De Leur-Liesbos
Liesbos-Amsterdam
Amsterdam-Frankfurt
Frankfurt-Saigon
Pa, ma, Dien en Tien brengen me naar schiphol. "Afscheid nemen is nooit leuk"
Lange maar goed vlucht. Help Bulgaren met wat formulieren invullen en op het vliegveld in Bangkok. In Vietnam zet ik ze in goede rij voor de douane en laat ze daarna mooi alleen door de douane gaan. "Wie weet wat voor lui het zijn". 1e Vietnamees die ik in Saigon aankijk heeft bordje vast: "mr Marco Lele hotel". Vervolgens met taxi om 17u door Saigon (Ho Chi Min City). Alles en iederen op/over/tussen/onder/over/langs elkaar. Hotel ingecheckt en wordt na 10min gebeld door Phuong (Vietamese begeleider van de projecten). Aardige vent. Heeft al busvervoer geregeld voor andere dag van Saigon naar Cantho. Snel thuisfront gebeld. Stukje Saigon in en wat gegeten: friet/bief/Heineken.
Nog wat fruit/brood/water gekocht voor busreis andere dag.
Naar bed.

• 19 Oktober 2007 - 05:54

Monique:

ej kootje gelukkig goed aangekomen leuk z'n site joh kunnen we je nog een bietje in de gaten houden ;P
    de foto's zien er druk en gezellig uit.
    veel plezier daar en we horen nog van je ej.
    groetjes monique

• 19 Oktober 2007 - 06:49

Adri:

He he eindelijk kunnen we jou en beetje volgen!!.
    Leuke site Ko! Ik doe iedereen de groeten op de vaailing.
    Het is wel een beetje stil hoor hier zonder jou, en ik heb niemand die met mij het "adrilied"wil zingen! ha hah.

Succes Ko, en we houden contact,
    gr. adri

• 19 Oktober 2007 - 07:11

Henrique:

Co!

Hoe bevalt het werken in Can Tho? Het eten smaakt ook goed (met stokjes)? Leuk een eerste berichtje te lezen en wat foto's te zien! Heb je een toeter op de fiets :-)

Groeten!!

Henrique en Marta

• 19 Oktober 2007 - 07:44

Judith:

He Ko!
    Ziet er lekker druk uit in Saigon. Leuk om te lezen hoe je reis is gegaan en om wat foto's te zien. Hoe bevalt het lesgeven? Nog veel plezier!
    Groetjes Judith

• 19 Oktober 2007 - 09:42

Evelien:

Gevonden! Veel plezier daaro!

• 19 Oktober 2007 - 10:08

Nuijtjes Veulen:

Ha die Ko,
    Fijn dat je veilig bent aangekomen. Natuurlijk wisten we dat al door het onverwachte telefoontje naar Vietnam!!! Hopelijk waren de kosten niet al te hoog?!!! Stuur anders de rekening maar naar Ome Toon!!! Ha, ha, van je familie moet je het maar hebben!!!! Deze site is geweldig Ko! Zo kunnen we al jou avonturen mooi volgen en hoeven we niet de hele tijd te SMS-en :'Waar ben jij nu?' Groetjes, veel plezier en succes. Tot het volgende bericht.
    Toon, Toos, Martijn, Kristel en Arno,

• 19 Oktober 2007 - 10:23

Werner En Marieke:

Ha Ko,
    goed om te lezen dat je goed bent aangekomen en goed bent ontvangen. We gaan je avontuur volgen, ben erg benieuwd hoe het werk en het land je zullen bevallen. Veel plezier!!

• 19 Oktober 2007 - 12:45

Mandy:

hallo marco

leuk te horen van je .
    alvast hg voor overmorgen he
    fijne verjaardag wij gaan liz ook haar 2 de verjaardag vieren makkelijk te onthouden hihi
    gr mark mandy bo en liz

• 19 Oktober 2007 - 12:50

Eugenie:

he nephew!

Goed om te horen dat je goed bent aangekomen en je het goed naar je zin hebt. Heel veel succes en we kijken uit naar je verhalen.

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en drink er maar een (of meer) lekker biertje op!

Groetjes,

Eus en der mannen

• 19 Oktober 2007 - 13:05

Jacqueline:

eej die kobus,
    kom je volgende week toeteren??
    ha ha goeie reis en en jil veul plezier.
    gr jacqueline en jack

• 19 Oktober 2007 - 14:05

Jolanda:

Hoi Marco,

Spannende dingen al meegemaakt. Leuk dat je zoiets gemaakt hebt dan kunnen wij jou een beetje volgen de komende tijd. Wel alles vertellen he! Wat heb jij veel vrienden zeg!
    Nou een fijne verjaardag en tot mails

Groetjes Jolanda en Kees

• 19 Oktober 2007 - 15:00

Nichtje @ Canada:

Hoi Neef,
    Gelukkig is is het allemaal goed gegaan! Succes met alles. Knap dat je het allemaal doet.
    Liefs nichtje

• 19 Oktober 2007 - 16:23

Karin:

Hoi Marco,

Wat zijn die foto's heerlijk herkenbaar! Goed te lezen dat je veilig bent aangekomen. Kom maar door met die verhalen over het werken ;-).

Geniet ervan!

succes!!!

• 19 Oktober 2007 - 18:14

Tinus, Dien En Thijs:

Hee Ko,

Fijn om te zien en lezen hoe het gaat. Hoe gaat het lesgeven aan de monniken en kinderen?
    Hier alles goed. Tot snel bels weer.

• 19 Oktober 2007 - 21:56

Pee & Marion:

Leuk dat je ons met deze site ook een beetje mee op je reis neemt. Tof! Geniet van het weekend, maandag weer werken zeker ? ;)

Groetje,

35 toch???
    gr mandy mark bo en liz

• 28 Oktober 2007 - 21:08

Buuf:

hoi marco, hier even een berichtje vanaf het slagveld. jouw oudjes zijn nu bij ons,even foto's kijken. we gaan weer een weekendje weg,naar loenen op de veluwe.
    verder alles goed. groet jos,adrie toon en buuf