DONATIES - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van marco meer - WaarBenJij.nu DONATIES - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van marco meer - WaarBenJij.nu

DONATIES

Door: Marco van Meer

Blijf op de hoogte en volg marco

08 December 2007 | Vietnam, Hanoi

Van sommige mensen heb ik de vraag gehad hoe ze het beste geld zouden kunnen doneren.

Dit gaat als volgt:

Stuur een mailtje naar Phuong (begeleider van de projecten die Nederlanders hier doen) met je naw gegevens en je bankrekeningnr. Vermeld voor de zekerheid ook hoeveel je over gaat maken. Maak vervolgens geld over naar zijn bankrekening via een internationale transactie. Als je dit allemaal nogal omslachtig lijkt, kan het ook altijd via mij. Van Phuong (of evt mij) krijg je vervolgens te horen wat er met het geld is gebeurd.

Waar gaat het geld zoal naar toe:

- voedsel/kleding/geld voor hele arme mensen. Deze mensen willen echt werken, en doen dat ook, maar verdienen zeer weinig. (voorbeelden: 1.het oude omaatje dat haar kleinzoon heeft opgevoed 2.het jongetje dat zowel naar school gaat en heel veel werkt, omdat zijn pa onderbetaald wordt).
- boeken/schriften/pennen/huur lokaal
Dit wordt gebruikt om aan arme en/of gehandicapte kinderen en volwassenen onderwijs te kunnen geven.
- een leuk uitstapje voor weeskinderen, gehandicapten of dove kinderen die in een tehuis wonen.
- Eens wat fruit / tandenborstel / zeep / speelgoedjes voor bovengenoemde kinderen

In die 8 weken dat ik met Phuong ben omgegaan, ben ik echt tot de conclusie gekomen dat dat gewoon een hele goeie vent is. Ik ben er dus van overtuigd dat hij het geld goed zal gebruiken.

Gegevens Phuong:

Nguyen Hoang Phuong
a/c No: 0.111.000.801.362
at Bank for Foreign Trade of Vietnam,
Can Tho Branch
Address (from bank!): 07 Hoa Binh Avenue, Can Tho City, Vietnam.

• 17 December 2007 - 20:16

Eddy:

Ko,

Onze Isa heeft een klein zusje gekregen op 15-12-2007 om 04:08.

Ze heet Noa en alles gaat goed met moeder en kleine.

ook met Pappa en Isa

Nog veel plezier